Schrijf zelf een bericht

Schrijf zelf een bericht
Klik hierboven en schrijf uw bericht. Uw bericht wordt zo snel mogelijk geplaatst.

vrijdag 15 september 2017

"GET OET OWD NUTH"

Lieve Nuthse lezer(s),

Op zoek naar de familie van een van jullie vroegere burgemeesters, Herman Schmedding, mijn helaas al lang geleden oudste zwager, kwam ik heel toevallig op jullie website: “..GET OET OWD NUTH..”. Aangezien mijn zwager, echtgenoot van mijn oudste zus Thera Regout, mij vele neven en nichten Schmedding heeft bezorgd, die allen in Nuth, in Huis Nirven, gewoond hebben, vond ik het leuk deze 7 pagina’s per e-mail naar hen te versturen. Maar dat leverde mij veel onoverkomelijke technische problemen. Ik ben van 1926 – reken maar uit hoe jong ik ben – en heb als pure alfa-mens dus heel veel problemen met mijn computermonster, dat ik gedoopt heb met de toepasselijke naam “TirannosaurusRex”. Ik ben in St. Pieter/Maastricht geboren, en geloof dat de taal van Nuth toch nog iets anders geschreven wordt dan de Mestreechse taol. Ik ga toch proberen het helemaal te lezen. Bedaank veur die sjoene website. Ik heb vroeger vaak Nirven bezocht en er gelogeerd. 
Een leuke herinnering!
Wiet Regout.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Totaal aantal pageviews