Schrijf zelf een bericht

Schrijf zelf een bericht
Klik hierboven en schrijf uw bericht. Uw bericht wordt zo snel mogelijk geplaatst.

woensdag 8 januari 2014

Goede avond,

Als grote fan van de Billy Turf films, welke zoals u weet veelal in de omgeving van Nuth opgenomen zijn, ben ik altijd opzoek naar leuke fotos en info over, in dit geval Kasteel Reymersbeek in  Nuth.

Ik zag op uw website al een hele hoop leuke info en foto’s, maar wellicht heeft u nog meer? En kunt u mij meer vertellen?

Ik heb van de maker van de Billy Turf films al erg veel info en materiaal gehad, wat bijzonder leuk is, onlangs ben ik ook wezen kijken in Nuth, al was het niet makkelijk te bereiken haha.

Helaas heb ik te laat gezien dat er in sept. 2013 een opendag was van het kasteel waarbij mensen een kijkje mochten nemen, weet u toevallig of er binnenkort weer een open dag is, of wellicht kent u de huidige eigenaar van het kasteel?
Ik zou graag eens een bezoekje brengen en wat fotos nemen.

Hopelijk kunt u mij verder helpen.

Christophe Verbeek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Totaal aantal pageviews