Zelf een bericht maken

Zelf een bericht maken
Klik hierboven en schrijf uw bericht. Uw bericht wordt zo snel mogelijk geplaatst.

donderdag 15 augustus 2013

Beste Joep,

Leo van Veldhuizen was naarstig op zoek naar mij i.v.m. de publicaties op het internet van mijn vaders familie (De Heij) en mijn moeders (Leijenaar). Hij is een kleinzoon van een jongere broer van mijn opa van mijn moeders kant. Hij vond mijn naam op jullie (overigens nog steeds prachtige) website en heeft toen contact met jullie gezocht. Uit de publicatie wist hij dat ik uit Ede kwam. Hij vond het telefoonnummer van mijn broer en zo kwam ik begin deze maand in contact met hem. Het is dus allemaal goed gekomen.
Nogmaals bedankt en veel succes met jullie website.


Hartelijke groeten van Kees de Heij

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Totaal aantal pageviews