Schrijf zelf een bericht

Schrijf zelf een bericht
Klik hierboven en schrijf uw bericht. Uw bericht wordt zo snel mogelijk geplaatst.

donderdag 28 februari 2013


Hulde en dank aan de makers van deze website. 

Ongelofelijk hoe de wereld om ons heen in een zo korte tijd is veranderd, helaas. Zelf ben ik in 1938 in Nuth geboren. Nadat mijn ouders waren overleden ben ik er nog nauwelijks geweest. De echte dorpssfeer was in feite toen al verleden tijd. 
Kijkend naar deze beelden komt als vanzelf het liedje van Wim Sonneveld in mijn gedachten. Inmiddels wonen we al 13 jaar in Spanje dus ver weg van deze nostalgische plekjes waar ik toch nog vaak aan terugdenk. Hier heb ik een gelukkige jeugd beleefd. Maar helaas, dat is allemaal definitief voorbij. Graag zou ik willen vernemen of de inzender Piet Schreurs mijn vroegere speelkameraadje is.
George Le Doux, 
Altea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Totaal aantal pageviews